Doprava a platby

Kategorie
 
 
 
 
 

Správný čas na dárek se najde vždy, ale příjemné překvapení lze zrealizovat i když obdarovaný / á žije v jiném městě, nebo v jiném státě než Vy.

Vám všem, kteří nemůžete obdarovat svou rodinu, blízké, přátele, či obchodní partnery přímo, nabízíme možnost dárek doručit za Vás a to na datum, které v objednávce určíte.

A i když se nejedná o dárek - vždy se snažíme doručit Vaši zásilku bezpečně a co nejdříve. Víme, že ji chcete mít doma čím dříve, proto Vaše zásilky v pracovní dny standardně doručujeme * do 48 hodin (pokud si neurčíte v objednávce jiný termín doručení).

Navíc při objednávce nad 250, - EUR Vaši zásilku přepravíme kamkoli na území České republiky zcela zdarma.

Doba dodání * - zásilky doručujeme:

  • na území ČR do 24 hodin od přijetí objednávky (v pracovní dny)
  • na území ČR do 48 hodin od přijetí objednávky (v pracovní dny)
  • do zemí EU do 2 - 6 dnů od přijetí objednávky (v pracovní dny)


* V případě způsobu platby převodem z účtu plyne dodací lhůta dnem připsání plné částky na účet prodávajícího (číslo účtu a variabilní symbol Vám přijde po objednání e-mailem)

Poplatky za přepravu:

  • Cena přepravy kurýrní společností v ČR: 199 CZK s DPH
  • Objednávka nad 250, - EUR: bezplatně v rámci České republiky
  • Cena přepravy kurýrní společností v ČR a EU:

v závislosti na hmotnosti zásilky (konkrétní cenu dopravy budete vidět v nákupním košíku před potvrzením objednávky)
Objednávka nad 250, - EUR: bezplatně v rámci České republiky
Objednávka nad 290, - EUR: bezplatně v rámci Německa, Rakouska a Maďarska


Transakční poplatky:

Poplatek za převod na účet: bezplatně
Poplatek za platbu v hotovosti při osobním převzetí: bezplatně
Poplatek za dobírku (platbu při doručení): 24 CZK s DPH
Poplatek za platbu platební kartou: bezplatně


Důležité:

  • Minimální hodnota objednávky není stanovena.
  • Přeprava objednaného zboží se realizuje ve smyslu zasilatelských a přepravních podmínek smluvních kurýrních společností GLS. Vaše zboží je během přepravy chráněn proti nárazům a poškození speciálním kartonovým obalem a bublinkovou fólií. V ceně dopravy je zahrnut přepravní obal, pojištění Vašeho zboží, dva pokusy o doručení zboží. Poplatky za doručení jsou zahrnuty do konečné ceny objednávky.
  • Doručení zásilky s objednaným zbožím je potvrzeno podpisem kupujícího na soupisce rozvozu smluvní kurýrní společnosti. Pokud není možné zásilku při prvním pokusu o doručení dodat, zanechá o tom zasílatel příjemci písemné oznámení. Zasílatel se potom pokusí o opětovné doručení zásilky následující pracovní den.
  • Při přebírání zásilky si dobře zkontrolujte její stav, pokud jeví balík známky poškození (zdeformovaný tvar, protékající obsah, ..), tak ji nepřebírejte a vypište reklamační list s pracovníkem kurýrní společnosti. Pokud zásilka není kompletní, je poškozena, resp. pokud jde o zjevnou vadu, kterou kupující mohl zjistit kontrolou zásilky při doručení zboží a kterou neprodleně neoznámil zástupci prodávajícímu podle bodu 5.9 reklamačních a obchodních podmínek, pozdější reklamace tohoto druhu bude možné uznat pouze pokud kupující prokáže, že reklamované vady mělo zboží již v době jeho převzetí kupujícím.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze